tirsdag 23. oktober 2007

Mere mat


I dag er jeg den lykkelige eier av en kasse med ferske, friske grønnsaker, frukt, brød og egg. Og sannelig var det en flaske med eplemost nedi der også! Alt sammen økologiskt, og modent. Levert på døra av en hyggelig fyr, og oppskrifter og tips om oppbevaring fulgte med. Er det galt av meg å unne meg denne luksusen? Jeg mener, jeg kunne kanskje brukt de pengene på vaskehjelp eller nye ting til min sønn?
Hm jeg tror vi begge har det bedre når jeg spiser bra og har det bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det hørtes deilig ut! Hvor bestilte du fra? Ellers er vaskehjelp definitivt å anbefale, vi hadde det i fjor, men nå har vi ikke råd lenger..

:-)
Hilde (hammer..)
http://tyri.wordpress.com/

Anonym sa...

Så på Migrapolis i går og fikk kjempedårlig samvittighet for at vi ikke er flinkere til å spise og bruke økologisk mat - så bestill meten med god samvittighet du! Det er til det beste for både deg og Lars det vet du :D