onsdag 24. oktober 2007

Hurra!!

Lars veide 5990 gram i dag, vi sier 6 kilo og feirer stort med litt banan til kvelds. Ikke en umiddelbar suksess men han lærer seg nok å like det etterhvert.
Jeg går også opp i vekt, det feires ikke i det hele tatt :-(
Annet enn muligens litt sjokolade før jeg legger meg. Er det ikke rart at når det gjelder sjokolade og annet dill som ikke er bra å trykke i seg når man har lyst til å gå ned i vekt så har jeg altså ett sort hull i hjernen, en slags sinnslidelse tror jeg. Det ene øyeblikket bestemmer jeg meg for å være flink å gå ned noen kilo, det neste øyeblikket har jeg spist en diger Firkløver uten å vite det. Bevisstløs i gjerningsøyeblikket er det jo noe som heter, jeg er jo bevisstløs både før og etter øyeblikket i tillegg, trøster meg med litt Firkløver. Når jeg har spist så mye kan jeg like godt spise litt til :-) Hjelp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

You and me both!! The girls are growing and I am too!!!! What's a girl to do? So much chocolate, so little time!!!

Fionavar sa...

he he, yeah, we'll never stop trying to save the rest of the world from all this chocolate