tirsdag 9. oktober 2007

7 ting jeg liker ved meg selv

Olava tagget meg og det betyr visst at jeg skal komme med 7 ting jeg liker ved meg selv. En umulighet, tror aldri det har vært aktuelt. Men jeg kan prøve.
Det som jeg liker absolutt best med meg selv er at jeg har klart å produsere en unge som er så fin og fornøyd og blid og temperamentsfull som det bare går an (ikke hønemor jeg nei).
Jeg liker at jeg turte gjøre det alene.
Jeg liker at jeg ennå ikke har løpt hylende ut av heimen.
Jeg liker at jeg bryr meg om andre mennesker.
Jeg liker at jeg insisterer på å ha en mening og holder på den selv om andre synes jeg er helt idiot.
Jeg liker at jeg kan skifte mening hvis jeg ser at min er feil.
Jeg liker at jeg er totalt uvitende om folk liker meg eller ikke (hvis de ikke sier det til meg da).
Det var vel syv fine ting :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var fine ting :-) Hvem tagger du da? ;-)

Fionavar sa...

Hvis jeg skulle tagge noen må de vel ha blogg, og jeg kjenner bare en person med blogg og det er du :-)