fredag 28. september 2007

Rød skjorte for Burma

Det er Rød skjorte for Burma-dag!
Lars ville være med på sin første protest/markering så vi fant frem det rødeste vi hadde. Skal straks gå ut og håper å se mange rødkledde i dag!
Vi måå dessverre rapportere at på vår daglige spasertur over Etterstad-sletta, Fyrstikktorget, Ensjø og Kampen ikke så en eneste rød skjorte/jakke/genser ... Det synes vi var litt trist, samtidig følte vi oss ganske fine der vi strålte i rødt i det fine været. Måtte alle monner dra for et burmesisk demokrati!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Veldig bra! Kan dere komme oppom jobben min med noe rødt? Eneste røde i garderobeskapet mitt lå i skittentøyskurven, så jeg føler meg ikke vel her jeg sitter i hvitt.. :(

Fionavar sa...

Jeg fant en college-genser etter mye leting, og Lars hadde en rød body. Og det var summen av røde klær hos oss. Ta en tusj og skriv Dette er en rød t-skjorte på trøya di :-)

Anonym sa...

Stå på, Lars! ..og rødt var da veldig kledelig på deg. ...Men alt kler jo den smukke :-)

Anonym sa...

Jeg er også rød idag!

Reisende Mac sa...

Jeg hadde nettopp reist hjemmefra på firedagerstur da jeg fikk meldingen, med null rødt i kofferten. Så jeg var innom en nyåpnet sportsforretning i Skien i går og kjøpte det eneste røde de hadde som var behagelig å ha på seg. Men jeg har ikke sett et eneste rødkledd menneske i dag. Ikke i Drammen, ikke på Årnes, ikke på Gardermoen og ikke i Oslo. Før jeg kom hjem, da. Men jeg må innrømme at Lars kler rødt bedre enn jeg gjør.

Fionavar sa...

Hva skjer? Hvor er du? Hvorfor fransk?