fredag 28. september 2007

Amazon rocks!

Her i barseltåka mi kom jeg over den siste Harry Potter og slukte den relativt fort, og fikk lyst til å lese alle bøkene i ett siden det var lenge siden jeg hadde lest de første.
Det var ikke enkelt for i kaoset mitt hadde jeg ikke alle bøkene, så jeg måtte bestille de jeg manglet på Amazon, og de ble sendt avgårde til meg med en gang.
I dag var det hentelapp i postkassa så jeg og røde Lars suste opp på postkontoret og hentet en stor pakke. Den var pakket i plast men jeg regnet med at alt var i den. Det var det ikke for da jeg åpnet pakka hjemme var det bare to av fire bøker i den, noen på Posten hadde kanskje heller ikke lest alle bøkene?
Jeg ringte til Posten men de levnet ikke mye håp for å finne bøkene, men de noterte pliktskyldigst navn og telefonnummer og lovte og kontakte meg om de skulle dukke opp!
Sendte en mail til Amazon med den triste historien, og det tok ikke mer enn 30 minutter før jeg fikk laangt svar med beklagelse og at de hadde sendt de savnede bøkene til meg på nytt! Det kaller jeg service! Det er bra butikk! Jeg blir så fornøyd når det viser seg at det finnes service igjen i verden.

2 kommentarer:

Reisende Mac sa...

Jeg har vært inne på samme Potter-tanken, men nå har Marit fått de fire første bøkene på engelsk. Så da har jeg igjen bare den første på norsk, som vi fikk av deg i sin tid, og 5-7 på engelsk, her i pendlerleiligheten. Teknisk sett er jeg totning igjen, men vi har leilighet i Oslo, også. Trivelig, det!

Anonym sa...

Suveren service! Hilsen fra Jessheim. Vi kjenner oss godt igjen i mye av det du beskriver... ;-)