mandag 3. desember 2007

Hjem til jul!!

Og ikke nok med det, vi flytter hjem i morgen!
Lars har sovnet og jeg pakker sammen vaart jordiske gods, i alle fall det vi har hatt tilgang til de siste fem ukene. Gleder oss vanvittig mye til aa komme hjem til den lyse, nye, varme, rene leiligheten vaar paa Etterstad(ja jeg sa Etterstad). Utrolig saa mye flyttelasset har vokst paa knappe fem uker, jeg synes vi har mye mer naa enn da vi kom .. snodige greier.
Denne leiligheten er saa ekkel at jeg gidder ikke engang ta bilde av den, den faar staa udokumentert, det er ille.
Men i morgen er det hjem, hjem, hjem.
Og da blir det kanskje noen flere, og mer interessante blogger fra denne kanten, ikke minst med norske bokstaver. Jeg har altsaa ennaa ikke funnet dem paa dette tastaturet, ikke det at jeg har lett saa veldig mye utover de naturlige stedene.
DER DE STAAR AVMERKET PAA TASTATURET!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var på tide! Og utrolig bra at du omsider kan bo skikkelig igjen. Kommer snart på visitt. Da kan jeg ta Lars med på trilletur mens mor baker kaker, pakker gaver og punter opp til julen (he he - mente naturligvis: mens mor sover) I morgen vender vi nesen hjemover. Rart etter så lang tid på farten.

Anonym sa...

mente "pynter opp til julen"

Fionavar sa...

koselig det, gleder oss til å se deg