fredag 16. november 2007

Oslo


Lest i avisen her en dag at to jenter som er forlagsredaktoerer og har svangerskapspermisjon har laget bok om trilleturer i Oslo fordi de var saa lei av aa gaa den samme veien hele tiden!!
Jeg vet ikke hva det er med folk, men jeg og Lars gaar stadig nye veier, og det er fantastisk mye aa see i Oslo. I gaar gikk vi gjennom Damstredet paa Fredensborg, utrolig vakkert og idyllisk, lurer paa om det er like flott aa bo der? Ett veldig gammelt stroek, men som er gjennomoppusset vil jeg tro. Tenk om jeg kunne bodd der? Behovet for aa bo ett vakkert sted melder seg oftere og oftere, bare jeg vinner i Lotto ....

Til neste aar blir det lagt brostein i foelge oppslag paa informasjonstavla, vi gleder oss til aa skli ned bakken med vogn til neste aar

Ingen kommentarer: